טרגדיה בבית שמש: נער נפל מגובה 5 מטר ונהרג

בנצי לייזרוביץ No Comments on טרגדיה בבית שמש: נער נפל מגובה 5 מטר ונהרג

שבועיים לאחר שחגג בר מצווה: נער בן 13 ששהה בחצר ישיבה בבית שמש, נשען על גדר שקרסה ונפל מגובה של 5 מטרים. עם הגעת כוחות ההצלה לזירה, החלו לבצע על הנער שסבל מפגיעות קשות פעולות החייאה מאומצות, תוך פינויו לבית החולים הדסה. בביה"ח נמשכו מאמצי ההחייאה אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נער כבן 13 ששהה בחצר ישיבה ברחוב בן איש חי בבית שמש נפל היום (שני) לאחר שנשען על גדר שקרסה ונפל מגובה של 5 מטרים. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירת האירוע, ביצעו בנער שהיה ללא דופק וללא נשימה פעולות החייאה ופינו אותו לביה"ח הדסה במצב אנוש. בבית החולים נמשכו ביחידת הטראומה מאמצי ההחייאה, אך המאמצים לא צלחו והרופאים קבעו את מותו. מכריו מספרים בכאב כי הנער חגג רק לפני שבועיים את מסיבת הבר מצווה.

מבית החולים הדסה נמסר: "אל יחידת הטראומה פונה על ידי מד״א נער בן 13, תוך כדי פעולות החייאה, לאחר שנפל מגובה בבית שמש ובבל מפגיעת ראש קשה. מאמצי החייאה אינטנסיביים נמשכו גם על ידי צוות יחידת הטראומה אך הם נאלצו לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצער המשפחה.

מאיר פרל חובש איחוד הצלה סיפר על האירוע: "לדברי עוברי אורח גדר בחצר הישיבה קרסה ובעקבות כך הוא נפל מגובה של כ-5 מטרים. ביצעתי בו פעולות החייאה בסיוע חובשים נוספים. לאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים במצב אנוש".

חובש רפואת חירום במד"א פנחס קרויזר, סיפר כי "כשהגענו למקום הובילו אותנו אל הנער ששכב מחוסר הכרה, סיפרו לנו שהוא נפל מגובה רב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, העלנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה."

יחיאל רוזנברג חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות החייאה הוסיף: "ביצענו בו פעולות החייאה ממושכות. עקב אופי האירוע הוזעקו למקום גם צוותי חוס"ן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

משה קרויזר ויוסי הורוביץ מתנדבי 'צוות הצלה' שטיפלו באירוע מוסיפים: "בהגיענו לאירוע נמצא נער כבן 13 שנפל מגובה של כ-5 מטר, ככל הנראה לאחר שנשען על גדר שקרסה יחד איתו. הנער סבל מפגיעה קשה בראשו והיה ללא דופק ונשימה.

יחד עם צוות אט"ן של מד"א, הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני והוא פונה להמשך טיפול בביה"ח כשמצבו מוגדר קשה מאוד ולא יציב".



0 תגובות